PENE.pl oferuje 14 dni na zwrot

Definicje

Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu, bez bezpośredniego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca uprzywilejowany – Kupujący będący osobą fizyczną, zawierający lub zamierzający zawrzeć ze Sprzedawcą umowę na podstawie Regulaminu bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niego charakteru zawodowego.

Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.

Wyciąg najważniejszych informacji z regulaminu sklepu.
Wskazane informacje zostały opisane w sposób uproszczony i jedynie oddają intencje wyrażone w regulaminie, nie uwzględniając przy tym szczegółów, które w danej sprawie mogą mieć charakter istotny.

Odstąpienie od umowy - zwrot

Kupujący uprzywilejowany ma prawo do odstąpienia od umowy w każdym momencie od złożenia zamówienia do 14 dni od otrzymania ostatniego produktu z zamówienia.

Pamiętaj! Kupujący uprzywilejowany odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Czyli można sprawdzić produkt w takim zakresie, jak w sklepie stacjonarnym.

Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

Adres do zwrotu towaru:

Paczkomat InPost LOD23N
dane odbiorcy: sklep@pene.pl, 604923999

lub

TAURO
Narutowicza 40/1
90-135 Łódź

Zwrot wpłaty nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni, od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu płatności.


Reklamacja


Jeśli problem dotyczy rozlanych podczas transportu płynów, żeli, kremów itp.:
    1. nie zdejmuj folii ochronnej z pojemnika, nie odkręcaj nakrętki;
    2. zrób od razu zdjęcia i wyślij je na sklep@pene.pl.
Takie reklamacje rozpatrujemy bardzo szybko.


Prosimy o składanie reklamacji e-mailem na sklep@pene.pl. Jeśli to możliwe, dołącz od razu zdjęcia pokazujące problem z produktem. Często już na podstawie zdjęć udaje się rozpatrzyć reklamację na korzyść Klienta.

W pierwszej kolejności Kupujący uprzywilejowany może żądać wymiany lub naprawy towaru.

Jeżeli problem z produktem będzie wymagał odesłania, poprosimy o wysłanie go poprzez Paczkomaty InPost opłaconą przez nasz przesyłką.

Ustosunkujemy się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Szczegółowe zapisy dotyczące reklacji znajdują się w regulaminie sklepu.