PENE.pl oferuje 14 dni na zwrot
Definicje
Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu, bez bezpośredniego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – Kupujący będący osobą fizyczną, zawierający lub zamierzający zawrzeć ze Sprzedawcą umowę na podstawie Regulaminu bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niego charakteru zawodowego.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Wyciąg najważniejszych informacji z regulaminu sklepu.
Wskazane informacje zostały opisane w sposób uproszczony i jedynie oddają intencje wyrażone w regulaminie, nie uwzględniając przy tym szczegółów, które w danej sprawie mogą mieć charakter istotny.
Odstąpienie od umowy - zwrot
Kupujący uprzywilejowany ma prawo do odstąpienia od umowy w każdym momencie od złożenia zamówienia do 14 dni od otrzymania ostatniego produktu z zamówienia.
Pamiętaj! Kupujący uprzywilejowany odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Czyli można sprawdzić produkt w takim zakresie, jak w sklepie stacjonarnym.
Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
Adres do zwrotu towaru:
Paczkomat InPost LOD23N
dane odbiorcy: sklep@pene.pl, 731105784
lub
TAURO
Narutowicza 40/1
90-135 Łódź
Zwrot wpłaty nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni, od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu płatności.
UWAGA! Jeżeli płaciłeś za pobraniem, podaj numer rachunku bankowego do zwrotu wpłaty.
Reklamacja
Jeśli problem dotyczy rozlanych podczas transportu płynów, żeli, kremów itp.:
1. nie zdejmuj folii ochronnej z pojemnika, nie odkręcaj nakrętki;
2. zrób od razu zdjęcia i wyślij je na sklep@poppers.com.pl.
Takie reklamacje rozpatrujemy bardzo szybko.
Prosimy o składanie reklamacji e-mailem na sklep@poppers.com.pl. Jeśli to możliwe, dołącz od razu zdjęcia pokazujące problem z produktem. Często już na podstawie zdjęć udaje się rozpatrzyć reklamację na korzyść Klienta.
W pierwszej kolejności Kupujący uprzywilejowany może żądać wymiany lub naprawy towaru.
Jeżeli problem z produktem będzie wymagał odesłania, poprosimy o wysłanie go poprzez Paczkomaty InPost opłaconą przez nasz przesyłką.
Ustosunkujemy się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Szczegółowe zapisy dotyczące reklacji znajdują się w regulaminie sklepu.