Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--
Podsumowanie zamówienia
Suma 0 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--
Darmowa dostawa!Podsumowanie zamówienia
Suma 0 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
-
PENE.pl oferuje 14 dni na zwrot
Definicje
Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu, bez bezpośredniego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – Kupujący będący osobą fizyczną, zawierający lub zamierzający zawrzeć ze Sprzedawcą umowę na podstawie Regulaminu bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niego charakteru zawodowego.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Wyciąg najważniejszych informacji z regulaminu sklepu.
Wskazane informacje zostały opisane w sposób uproszczony i jedynie oddają intencje wyrażone w regulaminie, nie uwzględniając przy tym szczegółów, które w danej sprawie mogą mieć charakter istotny.
Odstąpienie od umowy - zwrot
Kupujący uprzywilejowany ma prawo do odstąpienia od umowy w każdym momencie od złożenia zamówienia do 14 dni od otrzymania ostatniego produktu z zamówienia.
Pamiętaj! Kupujący uprzywilejowany odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Czyli można sprawdzić produkt w takim zakresie, jak w sklepie stacjonarnym.
Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
Adres do zwrotu towaru:
Paczkomat InPost LOD23N
dane odbiorcy: sklep@pene.pl, 604923999
lub
TAURO
Narutowicza 40/1
90-135 Łódź
Zwrot wpłaty nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni, od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu płatności.
Reklamacja
Jeśli problem dotyczy rozlanych podczas transportu płynów, żeli, kremów itp.:
1. nie zdejmuj folii ochronnej z pojemnika, nie odkręcaj nakrętki;
2. zrób od razu zdjęcia i wyślij je na sklep@pene.pl.
Takie reklamacje rozpatrujemy bardzo szybko.
Prosimy o składanie reklamacji e-mailem na sklep@pene.pl. Jeśli to możliwe, dołącz od razu zdjęcia pokazujące problem z produktem. Często już na podstawie zdjęć udaje się rozpatrzyć reklamację na korzyść Klienta.
W pierwszej kolejności Kupujący uprzywilejowany może żądać wymiany lub naprawy towaru.
Jeżeli problem z produktem będzie wymagał odesłania, poprosimy o wysłanie go poprzez Paczkomaty InPost opłaconą przez nasz przesyłką.
Ustosunkujemy się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Szczegółowe zapisy dotyczące reklacji znajdują się w regulaminie sklepu.